Zwrot, Wymiana, Reklamacje
ZWROT - Odstąpienie od umowy
Każdy zakupiony w naszym sklepie produkt możesz zwrócić lub wymienić bez podania przyczyny. Masz na to 14 dni kalendarzowych od momentu odebrania przesyłki. Aby dokonać zwrotu postępuj zgodnie z poniższymi wskazówkami:
Jestem zarejestrowanym klientem – posiadam konto w sklepie Malama.pl
1. Zaloguj się na swoje konto
2. Kliknij w zakładkę „ Twoje konto” --> „Zwroty towarów” --> „Towary do zwrotu”
3. Wybierz z listy zamówienie, z którego pochodzą zwracane produkty i postępuj zgodnie z informacjami widocznymi na ekranie
4. Po sprawdzeniu i zatwierdzeniu podanych informacji formularz zwrotu zostanie wygenerowany automatycznie. Wydrukuj go i podpisz.
5. Zapakuj starannie zwracane produkty w twarde opakowanie wraz z powyższym formularzem i odeślij korzystając z wybranej metody:
- SZYBKIE ZWROTY Kurier Inpost w cenie 9 zł - koszt ten zostanie przez nas odliczony od zwracanej kwoty za zamówienie. Wystarczy, że podczas dodawania zwrotu wygenerujesz etykietę zwrotu, przykleisz ją na paczkę i nadasz przesyłkę w dowolnym paczkomacie.
- własna przesyłka - paczkę prosimy odesłać na adres:
MALAMA Konrad Korek
Ul. Zaruskiego 31A/8
81-577 Gdynia
Uwaga! Ze względu na obecną sytuację uprzejmie prosimy o informację mailową o nadaniu do nas paczki.
7. Przyjęcie zwrotu potwierdzimy wiadomością e-mail
Jestem klientem niezarejestrowanym – nie posiadam konta
1. Chęć zwrotu zgłoś do nas na adres sklep@malama.pl
2. Pobierz formularz zwrotu (kliknij tutaj), wypełnij go czytelnie podając wszystkie dane i podpisz
3. Zapakuj starannie produkt wraz z formularzem zwrotu oraz paragonem i odeślij do nas na adres:
MALAMA Konrad Korek
Ul. Zaruskiego 31A/8
81 - 577 Gdynia
Uwaga! Ze względu na obecną sytuację uprzejmie prosimy o informację mailową o nadaniu do nas paczki.
4. Przyjęcie zwrotu potwierdzimy wiadomością e-mail
PAMIĘTAJ!
• W przypadku dokonywania zwrotu koszt odesłania produktu ponosi kupujący
• Odsyłany towar musi być kompletny, oryginalnie zapakowany i nie może nosić śladów użytkowania
• Za wszelkie zniszczenia powstałe w transporcie przesyłki zwrotnej odpowiada klient, dlatego zwróć uwagę aby paczka była dobrze zabezpieczona. Karton produktu jest jego opakowaniem i integralną częścią - nie jest przeznaczony do wysyłki, dlatego zawsze (!) należy go dodatkowo zapakować.
• Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas „za pobraniem”
• Zwrot wpłaconych środków jest realizowany niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od daty otrzymania produktów
WYMIANA
Jeżeli chcesz dokonać wymiany produktu w naszym sklepie masz na to 14 dni kalendarzowych. Najszybciej będzie jeżeli zwrócisz do nas towar postępując zgodnie z powyższymi wskazówkami i złożysz nowe zamówienie.
Jeżeli chcesz aby należność za nowy produkt została rozliczona ze zwrotu, chęć wymiany zgłoś do nas wysyłając wiadomość e-mail na sklep@malama.pl. Obsługa sklepu dokona wstępnej rezerwacji nowego produktu (jeżeli aktualnie będzie dostępny) i prześle Ci dalsze wytyczne.
REKLAMACJA
Jeżeli z różnych przyczyn chcesz zareklamować otrzymany produkt:
1. Wyślij do nas wiadomość e-mail na adres sklep@malama.pl. Miło będzie jeżeli od razu załączysz wypełniony formularz reklamacji (pobierz tutaj) oraz prześlesz nam zdjęcia wad. Takie postępowanie przyspieszy procedurę.
2. Poczekaj na odpowiedź - obsługa sklepu skontaktuje się z Tobą w celu przekazania dalszych wskazówek tak szybko, jak tylko będzie to możliwe.
DOKUMENTY DO POBRANIA: